Handmade by IrinaK

torstai 28. marraskuuta 2013

Kisa facebookissa

Facebookissa kisataan maanantai-iltaan klo 18.00 asti tästä korusta, tule ja osallistu :)

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=548664315213554&set=a.455918121154841.1073741838.435884746491512&type=1&theater
Lähettänyt IrinaK klo 14.47
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Hae tästä blogista

Tietoja minusta

IrinaK
Tarkastele profiilia

Facebook

  • Handmade by IrinaK

Tunnisteet

  • askartelu (5)
  • huovutus (1)
  • joulu (5)
  • kranssi (2)
  • kristallikruunu (1)
  • neulonta (4)
  • piparkakkulinna (1)
  • piparkakut (2)
  • trikookude (1)
  • tölkkiklipsut (2)
  • tölkkinipsut (2)
  • villasukat (3)
  • virkkaus (6)

Blogiarkisto

  • ►  2014 (6)
    • ►  syyskuuta (1)
    • ►  elokuuta (1)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  maaliskuuta (1)
    • ►  tammikuuta (2)
  • ▼  2013 (11)
    • ►  joulukuuta (3)
    • ▼  marraskuuta (8)
      • Joulu tuli taloon
      • Kisa facebookissa
      • Tähtiä tähdellä
      • Prinsessa piparkakkulinna
      • Talvinen maisema
      • Iglu
      • Olipa kerran lamppu
      • Ensin oli facebook-sivusto ja sitten syntyi blogi..

Suosikkiblogit

  • Salamatkustaja
  • Parolan Asema
  • Neulova Narttu
  • VMSomⒶ KOPPA
  • Mansikkamäki
  • Riuttala Old School
  • With all my love
  • Sula mahdollisuus
  • Oi ihana turhamaisuus!

Sivun näyttöjä yhteensä

Suosikkisivustot

  • Kinuskikissa
  • Ullan neule
  • Novita
  • DROPS Design
  • Punomo
Powered By Blogger

Tilaa

Tekstit
Atom
Tekstit
Kommentit
Atom
Kommentit
Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.